Casing Samsung Galaxy Ace Agak Longgar

by J-Fire_Man » Tue, 15 Feb 2011 01:43:56 GMT


Sponsored Links
 Halo, saya mau tanya nie, hari nie kebetulan saya lagi sering oprek-
oprek hape, jadi casing hp-nya sering saya buka tutup. Nah kebetulan
casing belakang Samsung Galaxy Ace itu dari plastik. Sekarang rasanya
jadi agak longgar / kurang pas nutupnya, rada gak enak kalo dipegang
jadinya. Ada yang punya solusi untuk ini?

-- 
===============



Re: Casing Samsung Galaxy Ace Agak Longgar

by Radia Latief » Mon, 21 Feb 2011 02:10:14 GMT


 Saya ngalamin juga nih, gawat, letoy banget tuh plastik. :D

Untuk "ngebenerinnya" mungkin tunggu casing yang keras aja, daripada beli
tutup yang baru? Moga-moga ntar ada yang model2 hybrid kayak gini:

 http://www.case-mate.com/Samsung-Galaxy-S-T-Mobile-Vibrant-Cases/Case-Mate-Samsung-Galaxy-S-T-Mobile-Vibrant-Tough-Cases.asp 

plastik keras + silikon


2011/2/15 J-Fire_Man <prince.firma...@gmail.com>


-- 
===============


Sponsored Links


Other Threads

1. httpclient -> http.client

Hi,
what is the equivalence for a HttpMethod
(org.apache.commons.httpclient.HttpMethod) in android sdk?
Thanks for your help.
Michal

--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~

2. The cell line color of GridView

I'm trying to set the cell line color of GridView.
But I can't find the option from reference of GridView.
Is there any ideas to specify the cell line color of GridView?
Thank you.
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~

3. Frame by frame animation issue

4. Download Webpage

5. Uploading an image in a multipart message - sample code

6. startActivity from subclass - strange problem

7. How do we get the hardware id?