Detect changes of sms/mms status

by joe » Wed, 30 Jun 2010 02:52:29 GMT

 I need to create the  observer which must be informed about changing
sms/mms message status, example: message is read,  message is deleted.
How I can do it ?

Thanks for help

--

Other Threads

1. Milis Developer Android Indonesia

Bener pak AH.

Makanya saya yang newbie ini susah nyarinya.

Bagi sebagian orang sih, seberapa niatnya mau berusaha untuk itu.

Tapi bagi yang lain juga, seberapa niatnya mau berbagi untuk itu.

2010/1/24 Agus.Hamonangan <agus.hamonan...@gmail.com>

2. Root Explorer

Sorry newbie adb itu apa yak?
Sent from my BlackBerry