How to get the WebView UserAgent (without having a Context)

by Matt Kanninen » Wed, 16 Dec 2009 03:12:24 GMT

 So many things require a context I'm just in the habit at this point
of passing the Context around everywhere.  You can get in trouble if
you try to preserve a reference to a context past it's lifetime
though.

--

Other Threads

1. Fwd: Oi, preciso de um favor

---------- Forwarded message ----------
From: Joo Carlos Camargo <jcamargo.segura...@gmail.com>
Date: 2009/11/12
Subject: Fwd: Oi, preciso de um favor
To: Joo Barros <jsouzabarr...@yahoo.com.br>, Bruna Caroline Vieira Ferreira
<brunacaroline_vie...@hotmail.com>, "\"Allan Rogge de Menezes Souza\" a" <
pc.alla...@gmail.com>, altamir alves de assis filho <altamir...@ig.com.br>

---------- Forwarded message ----------
From: Bruna Caroline Vieira Ferreira <brunacaroline_vie...@hotmail.com>
Date: 2009/11/11
Subject: Oi, preciso de um favor

Oi, preciso de um favor

 Desculpe te incomodar  muito urgente Tenho um amigo que veio de muito
 longe e precisa ficar em algum lugar. Sendo assim, indiquei sua casa. Te
 peo que o receba e o ame. O nome dele  Jesus Cristo. Agora diga bem
 baixo: Pode entrar Senhor, eu preciso de Ti, limpa meu corao com Teu
 sangue e abenoe a minha famlia. Mande pra 20 pessoas e vai receber um
 milagre amanh

 * Se acredita em Deus envia esta mensagem a 20 pessoas, se rejeitar lembre
 do que Jesus disse:
 "se me negas entre os homens, te negarei diante do pai "

 Dentro de 4
 minutos te diro uma noticia boa

------------------------------
Novo Windows 7: Seu computador mais simples e fcil.
Conhea!<http://www.microsoft.com/brasil/windows7/default.html?WT.mc_id=1539>

--

2. How to get the AID for application in android.

Hi,

How do i get the "AID" for the an application in android.

Regards,
Rahul

--

3. Scrolling large image - working good but slow

4. How to switch off Anti-aliasing

5. Saving Intents to use later (WAY LATER!)

6. ListView Scroll behaviour

7. How to test if app is shown on Market for all screensizes